Ranger

Shaman

S haman. Animální tvor. Divoké stvoření čerpající svou sílu ze samotného srdce divočiny. Dokáže díky svému dlouhému soužití v nemilosrdné přírodě přizpůsobit své instinkty přetěžkým podmínkám. Ovládá magii, pomocí jíž se dokáže přeměňovat v nebezpečné tvory z hlubokých lesů a nemilosrdných stepí...


Hlavní výhody Shamanů:

Nutné mít skill archery na max.

Hlavní nevýhody Shamanů

Přeměny

Vylepšné přeměny:

  • Vylepšená přeměna za pomocí těchto itemů: Kouzelná ledová ryba, olej, koření (mapky pokladů, dungeony) + 10x bílá ryba (rybaření). Všechno dejte do kotlíku a získáte vylepšený morf do polárního medvěda.
  • Polární medvěd

    Kouzla: Šipka, Světlo, Resurrection

    Staty:
    STR: 180 DEX: 110 INT: 40 DEF: 75
    1. forma - změní staty na (STR/DEX/INT) 195/160/40, DEF-30 a zvýší útok.
    2. forma - změní staty na 180/180/40 DEF-70 a nepatrně zvýší útok a nastaví wrestling na 130.

    Medvěd Grizzly

    Kouzla: Šipka, Světlo, Harm, Summon Creature (pouze Pes, Kůň, Kuře), Resurrection

    Staty:
    STR: 175 DEX: 110 INT: 60 DEF: 85
    1. forma - změní staty na (STR/DEX/INT) 185/180/50, DEF-140, nastaví fire imunitu a sníží útok.
    2. forma - změní staty na 185/110/50 DEF-30, tělo získá možnost použít vyrobitlné drápy způsobující magické zranění nezávislé na odolnosti monstra, případně otrávené drápy. Je zde i šance na deadly. Pokud je karma záporná získá tato forma bonus do obrany na místo 30 dostane 70.

    Jelen

    Kouzla: Šipka, Světlo, Harm, Teleport, Blesk, Summon Creature (pouze Pes, Kůň, Kuře), Resurrection, je li karma záporná lze kouzlit paralýzu a kouzelné zrcadlo.

    Specialita: Timer na neviditelný lektvar prodloužen na několik minut. Nelze prodlužovat opětovným vypitím lektvaru - tedy po požití bude časem odhidnut. Opětovné použití lektvaru je doporučeno až po 10s po vyprchání účinku.

    Staty:
    STR: 100 DEX: 110 INT: 110 DEF: 60
    1. forma - změní staty na (STR/DEX/INT) 110/120/135, DEF-60, nastaví 130 magery a 95 stealth, umožní přístup ke všem rangovským summonům mimo phoenixe a a bonusového polarního mědvěda.
    2. forma - změní staty na 105/150/130 DEF-60, nastaví 100 magery a 110 stealth. Přidá kouzla: Agility, Heal, Protection, Mind Blast, Energy Vortex, Arch Cure a Mass Dispel, Dispel. Pokud má zápornou karmu možnost kouzlit hromadný blesk.

    Speciální vybavení:

    Ryby na přeměnu

    Náhrdelník přeměny

    Nezbytné vybavení Shamanů. Je newbie a nelze o něj přijít, Také je linknutý, získáte ho, když se rozhodnete stát Shamanem. Je důležitý k uchovávání informací i Vaší postavě, bez něj se nelze proměňovat.

    Soška člověčí formy

    Pomocí jí se lze přeměnit do člověka. Předmět není newbie a lze o něj přijít. Umožňuje majiteli se přeměnit zpět do člověka, aby mohl využívat ostatních výhod. Dále pak slouží jako předmět, který umí urychlit návrat do základního morfu ze všech forem, avšak tato možnost si bere veškeré nabití do forem.

    Speciální drápy

    Magické drápy
  • Speciální drápky, které mají silnější magický útok.
  • Otrávené drápy
  • Speciální drápky, které mají šanci otrávit nepřítele.
  • Copyright 1999-2013 Dark Paradise