Razielovy scripty

Skripty týkající se tohoto externího programu

Líbí se vám scripty ?

Ano, některé použiju.
44
73%
Ne, žádný jsem nepoužil.
9
15%
Mám svoje scripty.
7
12%
 
Celkem hlasů: 60

Uživatelský avatar
Raziel
Pencil Master
Pencil Master
Příspěvky: 445
Registrován: 07 zář 2006 19:12
Kontaktovat uživatele:

Re: Razielovy scripty

Příspěvekod Raziel » 24 čer 2014 09:09

,herding

Kód: Vybrat vše

using System;
using System.Collections.Generic;
using System.Text;
using Phoenix;
using Phoenix.WorldData;

namespace Phoenix.Scripts.Raziel
{
    public class Herding
    {
        public Herding()
        {
        }
       
        [Command]
        public void herding()
        {
            if (UO.Count(0x0E81)==0) {
                UO.Print("Nemas shepherds stafku.");
                return;
            }
            UO.Print("Vyber zvíře.");
            UOCharacter zvire=new UOCharacter(UIManager.TargetObject());
            while (true) {
                UO.DeleteJournal();
                UO.UseType(0x0E81);
                zvire.WaitTarget();               
                zvire.WaitTarget();
                while (!UO.InJournal("You don") && !UO.InJournal("animal")) {
                    UO.Wait(300);
                }
            }
        }
    }
}

Uživatelský avatar
Raziel
Pencil Master
Pencil Master
Příspěvky: 445
Registrován: 07 zář 2006 19:12
Kontaktovat uživatele:

Re: Razielovy scripty

Příspěvekod Raziel » 24 čer 2014 09:11

,medit

Kód: Vybrat vše

using System;
using System.Collections.Generic;
using System.Text;
using Phoenix;
using Phoenix.WorldData;

namespace Phoenix.Scripts.Raziel
{
    public class Meditace
    {
        public Meditace()
        {
        }
       
        [Command]
        public void medit()
        {
            while (World.Player.Mana<World.Player.Intelligence) {
                UO.UseSkill("Meditation");
                UO.Wait(2500);
            }
            UO.PlayWav("E:\\games\\uo\\generic_error.wav");
        }
    }
}


oprava předmětů s craftem
,repair

Kód: Vybrat vše

using System;
using System.Collections.Generic;
using System.Text;
using Phoenix;
using Phoenix.WorldData;

namespace Phoenix.Scripts.Raziel
{
    public class Repair
    {
        public Repair()
        {       
        }
       
        [Command]
        public void repair()
        {
            if (UO.Count(0x0E81)==0) {
                UO.Print("Nemas iron.");
                return;
            }
            UO.UseType(0x1BEF);
            UO.WaitMenu("Blacksmithing", "Repair");
        }
    }
}

Uživatelský avatar
Raziel
Pencil Master
Pencil Master
Příspěvky: 445
Registrován: 07 zář 2006 19:12
Kontaktovat uživatele:

Re: Razielovy scripty

Příspěvekod Raziel » 24 čer 2014 09:17

mění bishop hat a obyč helmu
,bishopka

Kód: Vybrat vše

using System;
using System.Collections.Generic;
using System.Text;
using Phoenix;
using Phoenix.WorldData;

namespace Phoenix.Scripts.Raziel
{
    public class Bishopka
    {       
        public Bishopka()
        {       
        }
       
        [Command]
        public void bishopka()
        { 
            UO.DeleteJournal();
           
            if (World.Player.Layers[Layer.Hat].Graphic==0x1DB9){
                UO.UseType(0x1412);//Helma               
            }           
            else {
                UO.UseType(0x1DB9);//Bishopka
            }
        }
    }
}

Uživatelský avatar
Raziel
Pencil Master
Pencil Master
Příspěvky: 445
Registrován: 07 zář 2006 19:12
Kontaktovat uživatele:

Re: Razielovy scripty

Příspěvekod Raziel » 28 čer 2014 11:16

nakupování od obchodníků
,buy

Kód: Vybrat vše

using System;
using System.Collections.Generic;
using System.Text;
using Phoenix;
using Phoenix.WorldData;

namespace Phoenix.Scripts.Raziel
{
    public class Nakup
    {
        public Nakup()
        {
        }
       
        [Command]
        public void buy()
        {
            UO.Print("Zamer obchodnika");
            UOCharacter obchodnik = new UOCharacter(UIManager.TargetObject());
            UO.Say(obchodnik.Name+" buy");
        }
    }
}

Uživatelský avatar
Raziel
Pencil Master
Pencil Master
Příspěvky: 445
Registrován: 07 zář 2006 19:12
Kontaktovat uživatele:

Re: Razielovy scripty

Příspěvekod Raziel » 20 led 2015 10:39

přemístí stejné itemy do vybraného kontejneru
,massmove
to stejné jenom je přemístí na stejné místo v kontejneru
,mass1
přemístí stejné itemy (se stejnou plusovostí)
,massmove1
přemístí + zbraně a zbroje - číslo je síla 1- defense a ruin 2-might a guarding atd
,mass <cislo 1-5>
nahazi stejne sperky do sperkovnice, sperky mejte u sebe(nebo u sebe v pytliku)
,sperkuklid

Kód: Vybrat vše

using System;
using System.Collections.Generic;
using System.Text;
using Phoenix;
using Phoenix.WorldData;

namespace Phoenix.Scripts.Raziel
{
    public class Massmove
    {
        public Massmove()
        {
        }
       
        [Command]
        public void massmove()
        {
            UO.Print("Ktere itemy premistit?");
            UOItem itemhlavni=new UOItem(UIManager.TargetObject());
            UO.Print("Kam? Vyber bagl.");
            UOItem pytelcil=new UOItem(UIManager.TargetObject());
           
            ItemsCollection col=new UOItem(itemhlavni.Container).AllItems;
            IEnumerator<UOItem> en=col.GetEnumerator();
           
            while (en.MoveNext()) {
                UOItem item=en.Current;
                if (itemhlavni.Graphic==item.Graphic && itemhlavni.Color==item.Color)
                    UO.MoveItem(item.Serial, 0, pytelcil.Serial);
            }
        }
       
        [Command]
        public void massmove1()
        {
            UO.Print("Ktere itemy premistit?");
            UOItem itemhlavni=new UOItem(UIManager.TargetObject());
            UO.Print("Kam? Vyber bagl.");
            UOItem pytelcil=new UOItem(UIManager.TargetObject());
            Serial pytelzdroj=itemhlavni.Container;
            ItemsCollection col=new UOItem(itemhlavni.Container).AllItems;
            IEnumerator<UOItem> en=col.GetEnumerator();
            UO.DeleteJournal();
            itemhlavni.Click();
            UO.Wait(500);
            String text="x";
            if (UO.InJournal("Ruin")){
                text="Ruin";
            }
            if (UO.InJournal("Defense")){
                text="Defense";
            }
            if (UO.InJournal("Might")){
                text="Might";
            }
            if (UO.InJournal("Guarding")){
                text="Guarding";
            }
            if (UO.InJournal("Force")){
                text="Force";
            }
            if (UO.InJournal("Hardening")){
                text="Hardening";
            }
            if (UO.InJournal("Power")){
                text="Power";
            }
            if (UO.InJournal("Fortification")){
                text="Fortification";
            }
            if (UO.InJournal("Vanquishing")){
                text="Vanquishing";
            }
            if (UO.InJournal("Invulnerability")){
                text="Invulnerability";
            }
           
            while (en.MoveNext()) {
                UOItem item=en.Current;
                if (itemhlavni.Graphic==item.Graphic && itemhlavni.Color==item.Color){
                    UO.DeleteJournal();
                    item.Click();
                    UO.Wait(500);
                    if (UO.InJournal("World save has been"))
                        UO.Wait(45000);
                    if (UO.InJournal(text)){
                        UO.MoveItem(item.Serial, 0, pytelcil.Serial);
                        UO.Wait(500);
                        while (item.Container==pytelzdroj)
                            UO.Wait(500);
                    }
                }
            }
        }
       
        [Command]
        public void mass(int plusovost)
        {
            UO.Print("odkud itemy premistit?");
            UOItem pytelhlavni=new UOItem(UIManager.TargetObject());
            UO.Print("Kam? Vyber bagl.");
            UOItem pytelcil=new UOItem(UIManager.TargetObject());
           
            ItemsCollection col=pytelhlavni.AllItems;
            IEnumerator<UOItem> en=col.GetEnumerator();
            String zbrane="x";
            String zbroje="x";
           
            switch (plusovost){
                case 1: zbrane="Ruin"; zbroje="Defense";break;
                case 2: zbrane="Might"; zbroje="Guarding";break;
                case 3: zbrane="Force"; zbroje="Hardening";break;
                case 4: zbrane="Power"; zbroje="Fortification";break;
                case 5: zbrane="Vanquishing"; zbroje="Invulnerability";break;
            }
           
            while (en.MoveNext()) {
                UOItem item=en.Current;
                UO.DeleteJournal();
                item.Click();
                UO.Wait(500);
                if (UO.InJournal("World save has been"))
                    UO.Wait(45000);
                if (UO.InJournal(zbrane)||UO.InJournal(zbroje)){
                    UO.MoveItem(item.Serial, 0, pytelcil.Serial);
                }
            }
        }
       
        [Command]
        public void mass1()
        {
            UO.Print("Ktere itemy premistit?");
            UOItem itemhlavni=new UOItem(UIManager.TargetObject());
            ItemsCollection col=new UOItem(itemhlavni.Container).AllItems;
            IEnumerator<UOItem> en=col.GetEnumerator();
            UO.Print("Pohni s itemem tam kam chces vsechny ostatni a napis ok nebo pockej 6sec.");
           
            ushort x=itemhlavni.X;
            ushort y=itemhlavni.Y;
            UO.Wait(500);
            UO.DeleteJournal();
            int pocet=0;
            while (!UO.InJournal("ok")&&pocet<12) {
                UO.Wait(500);
                pocet++;
            }
            UO.Print("Pohnuto, presunuji...");
            Serial pytel=itemhlavni.Container;
            x=itemhlavni.X;
            y=itemhlavni.Y;
            pocet=0;
           
            while (en.MoveNext()) {
                UOItem item=en.Current;
                if (itemhlavni.Graphic==item.Graphic && itemhlavni.Color==item.Color){
                    pocet++;
                    UO.MoveItem(item.Serial, 0, pytel, x, y);
                    UO.Wait(500);
                }
            }
            UO.Print("Presunuto "+pocet+" itemu.");
        }
       
        [Command]
        public void sperkuklid()
        {
            Graphic gr;
            UOColor color;
            UO.Print("Vyber sperkovnici kam ukladat sperky.");
            UOItem krabicka=new UOItem(UIManager.TargetObject());
            UO.Print("Vyber sperk.");
            UOItem sperk=new UOItem(UIManager.TargetObject());
            Serial baglsesperky=sperk.Container;
            gr=sperk.Graphic;
            color=sperk.Color;
            ItemsCollection col=new UOItem(UO.Backpack).AllItems;
            IEnumerator<UOItem> en=col.GetEnumerator();
           
            while (true) {
                UOItem item=UO.FindType("sperk", gr, color, baglsesperky);               
                if (item==null || !item.Exist)
                    break;
                if (item.Container!=UO.Backpack) {
                    UO.MoveItem(item.Serial, 0, Aliases.Backpack);
                    UO.Wait(500);
                    while (item.Container!=UO.Backpack)
                        UO.Wait(500);
                }
                krabicka.Use();
                item.WaitTarget();
                UO.Wait(500);
                while (item.Exist)
                    UO.Wait(500);               
            }
        }
    }
}

Uživatelský avatar
Raziel
Pencil Master
Pencil Master
Příspěvky: 445
Registrován: 07 zář 2006 19:12
Kontaktovat uživatele:

Re: Razielovy scripty

Příspěvekod Raziel » 15 říj 2015 18:29

Dobíjení věcí recharge krystalama.
,recharge <pocet>
<pocet> pocet pouzitých krystalů


Kód: Vybrat vše

using System;
using System.Collections.Generic;
using System.Text;
using Phoenix;
using Phoenix.WorldData;

namespace Phoenix.Scripts.Raziel
{
    public class Recharge
    {
        public Recharge()
        {
        }
       
        [Command]
        public void recharge(int pocet)
        { 
            UO.Print("Vyber krystal");
            UOItem krystal=new UOItem(UIManager.TargetObject());
            Graphic g=krystal.Graphic;
            UOColor c=krystal.Color;
           
            UO.Print("Vyber co nabijet");
            UOItem cil=new UOItem(UIManager.TargetObject());
            for (int i=1;i<=pocet;i++) {
                UO.DeleteJournal();
                UO.UseType(g, c);
                cil.WaitTarget();
                UO.Wait(500);
                while (!UO.InJournal("Item has been recharged"))
                    UO.Wait(500);
            }
            UO.Print("Hotovo.");
       
        }
    }
}

Uživatelský avatar
Raziel
Pencil Master
Pencil Master
Příspěvky: 445
Registrován: 07 zář 2006 19:12
Kontaktovat uživatele:

Re: Razielovy scripty

Příspěvekod Raziel » 08 dub 2016 16:25

,snooping

Kód: Vybrat vše

using System;
using System.Collections.Generic;
using System.Text;
using Phoenix;
using Phoenix.WorldData;

namespace Phoenix.Scripts.Raziel
{
    public class Snooping
    {
        public Snooping()
        {
        }
       
        [Command]
        public void snooping() {
            UO.Print("Vyber bágl kde se chces hrabat");
            UOItem zdroj=new UOItem(UIManager.TargetObject());
            while (true){
                zdroj.Use();
                UO.Wait(2500);
                if (UO.InJournal("World save has been")) {
                    UO.Wait(45000);
                    UO.DeleteJournal();
                }
                   
            }
        }
    }
}

Uživatelský avatar
Raziel
Pencil Master
Pencil Master
Příspěvky: 445
Registrován: 07 zář 2006 19:12
Kontaktovat uživatele:

Re: Razielovy scripty

Příspěvekod Raziel » 14 dub 2016 16:08

léčí dvě zvířata
,veterina
léčí 4 zvířata
,veterina4

Kód: Vybrat vše

using System;
using System.Collections.Generic;
using System.Text;
using Phoenix;
using Phoenix.WorldData;

namespace Phoenix.Scripts.Raziel
{
    public class Veterina
    {
        public Veterina()
        {       
        }
       
        [Command]
        public void veterina4(){
            float f, f1;
            bool pokracuj;
           
            UO.DeleteJournal();
            UO.Print("Vyber 1 zvire");
            UOCharacter zvire1=new UOCharacter(UIManager.TargetObject());
            UO.Print("Vyber 2 zvire");
            UOCharacter zvire2=new UOCharacter(UIManager.TargetObject());
            zvire1.RequestStatus(5000);
            zvire2.RequestStatus(5000);
           
            UO.Print("Vyber 3 zvire");
            UOCharacter zvire3=new UOCharacter(UIManager.TargetObject());
            UO.Print("Vyber 4 zvire");
            UOCharacter zvire4=new UOCharacter(UIManager.TargetObject());
            zvire1.RequestStatus(5000);
            zvire2.RequestStatus(5000);
           
            UO.Say(zvire1.Name+" kill");
            zvire2.WaitTarget();
            UO.Wait(500);
            UO.Say(zvire2.Name+" kill");
            zvire1.WaitTarget();
            UO.Wait(500);

            zvire3.RequestStatus(5000);
            zvire4.RequestStatus(5000);
           
            UO.Say(zvire3.Name+" kill");
            zvire4.WaitTarget();
            UO.Wait(500);
            UO.Say(zvire4.Name+" kill");
            zvire3.WaitTarget();
            UO.Wait(500);

            pokracuj=true;
           
            while (World.Player.Skills["Veterinary"].RealValue<1000){
                if (UO.Count(0x0E21)==0) {
                    UO.Say("all stay");
                    UO.Print("Nemas bandy.");
                    return ;
                }
                if (pokracuj==false && zvire1.Hits>50 && zvire2.Hits>50&& zvire3.Hits>50 && zvire4.Hits>50){
                    UO.Say(zvire1.Name+" kill");
                    zvire2.WaitTarget();
                    UO.Wait(500);
                    UO.Say(zvire2.Name+" kill");
                    zvire1.WaitTarget();
                    UO.Wait(500);
                   
                    UO.Say(zvire3.Name+" kill");
                    zvire4.WaitTarget();
                    UO.Wait(500);
                    UO.Say(zvire4.Name+" kill");
                    zvire3.WaitTarget();
                    UO.Wait(500);
                    pokracuj=true;
                }
                UO.DeleteJournal();
                f=zvire1.MaxHits-zvire1.Hits+zvire2.MaxHits-zvire2.Hits;
                f1=zvire3.MaxHits-zvire3.Hits+zvire4.MaxHits-zvire4.Hits;
                if (f>f1) {
               
                    if (zvire1.MaxHits-zvire1.Hits>zvire2.MaxHits-zvire2.Hits) {
                        if (zvire1.Hits<zvire1.MaxHits){
                            UO.UseType(0x0E21);
                            zvire1.WaitTarget();
                            UO.Wait(500);
                            while (!UO.InJournal("barely") &&!UO.InJournal("You put the bloody band")&&!UO.InJournal("mumii")){
                               UO.Wait(100);
                            }
                        }
                    }
                    else {
                        if (zvire2.Hits<zvire2.MaxHits){
                            UO.UseType(0x0E21);
                            zvire2.WaitTarget();
                            UO.Wait(500);
                            while (!UO.InJournal("barely") &&!UO.InJournal("You put the bloody band")&&!UO.InJournal("mumii")){
                               UO.Wait(100);
                            }                       
                        }
                    }
                }
                else {
                    if (zvire3.MaxHits-zvire3.Hits>zvire4.MaxHits-zvire4.Hits) {
                        if (zvire3.Hits<zvire3.MaxHits){
                            UO.UseType(0x0E21);
                            zvire3.WaitTarget();
                            UO.Wait(500);
                            while (!UO.InJournal("barely") &&!UO.InJournal("You put the bloody band")&&!UO.InJournal("mumii")){
                               UO.Wait(100);
                            }
                        }
                    }
                    else {
                        if (zvire4.Hits<zvire4.MaxHits){
                            UO.UseType(0x0E21);
                            zvire4.WaitTarget();
                            UO.Wait(500);
                            while (!UO.InJournal("barely") &&!UO.InJournal("You put the bloody band")&&!UO.InJournal("mumii")){
                               UO.Wait(100);
                            }                       
                        }
                    }               
                }
   
                if (pokracuj==true &&(zvire1.Hits<40 || zvire2.Hits<40||zvire3.Hits<40 || zvire4.Hits<40)){
                    UO.Say("all stay");
                    UO.Wait(500);
                    pokracuj=false;
                }
            }
            UO.Say("all stay");
        }
       
        [Command]
        public void veterina(){
            float f;
            bool pokracuj;
           
            UO.DeleteJournal();
            UO.Print("Vyber 1 zvire");
            UOCharacter zvire1=new UOCharacter(UIManager.TargetObject());
            UO.Print("Vyber 2 zvire");
            UOCharacter zvire2=new UOCharacter(UIManager.TargetObject());
            zvire1.RequestStatus(5000);
            zvire2.RequestStatus(5000);
            zvire1.RequestStatus(5000);
            zvire2.RequestStatus(5000);
           
            UO.Say(zvire1.Name+" kill");
            zvire2.WaitTarget();
            UO.Wait(500);
            UO.Say(zvire2.Name+" kill");
            zvire1.WaitTarget();
            UO.Wait(500);
            pokracuj=true;
           
            while (World.Player.Skills["Veterinary"].RealValue<1000){
                if (UO.Count(0x0E21)==0) {
                    UO.Say("all stay");
                    UO.Print("Nemas bandy.");
                    return ;
                }
                if (pokracuj==false && zvire1.Hits>50 && zvire2.Hits>50){
                    UO.Say(zvire1.Name+" kill");
                    zvire2.WaitTarget();
                    UO.Wait(500);
                    UO.Say(zvire2.Name+" kill");
                    zvire1.WaitTarget();
                    UO.Wait(500);
                    pokracuj=true;
                }
                UO.DeleteJournal();
               
                f=(zvire1.Hits/(float)zvire1.MaxHits)/(zvire2.Hits/(float)zvire2.MaxHits);
                if (f<1) {
                    if (zvire1.Hits<zvire1.MaxHits){
                        UO.UseType(0x0E21);
                        zvire1.WaitTarget();
                        UO.Wait(500);
                        while (!UO.InJournal("barely") &&!UO.InJournal("You put the bloody band")&&!UO.InJournal("mumii")){
                           UO.Wait(100);
                        }
                    }
                }
                else {
                    if (zvire2.Hits<zvire2.MaxHits){
                        UO.UseType(0x0E21);
                        zvire2.WaitTarget();
                        UO.Wait(500);
                        while (!UO.InJournal("barely") &&!UO.InJournal("You put the bloody band")&&!UO.InJournal("mumii")){
                           UO.Wait(100);
                        }                       
                    }
                }

                if (pokracuj==true &&(zvire1.Hits<40 || zvire2.Hits<40)){
                    UO.Say("all stay");
                    UO.Wait(500);
                    pokracuj=false;
                }
            }
            UO.Say("all stay");
        } 
    }
}
Naposledy upravil(a) Raziel dne 26 lis 2016 14:48, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
Raziel
Pencil Master
Pencil Master
Příspěvky: 445
Registrován: 07 zář 2006 19:12
Kontaktovat uživatele:

Re: Razielovy scripty

Příspěvekod Raziel » 15 kvě 2016 11:37

,cartography

Kód: Vybrat vše

using System;
using System.Collections.Generic;
using System.Text;
using Phoenix;
using Phoenix.WorldData;

namespace Phoenix.Scripts.Raziel
{
    public class Cartography
    {
        public Cartography()
        {}
       
        [Command]
        public void cartography(){
            while (!UO.InJournal("prazdny")) {
              UO.DeleteJournal();
              UO.UseType(0x0FBE,0x0B98);
              UO.WaitTargetSelf();
              UO.Wait(500);
              while (!UO.InJournal("in your pack"))
                  UO.Wait(200);
                UO.DeleteJournal();                 
              UO.UseType(0x14EB);
              UO.WaitMenu("What sort of map do you want to draw ?","Detail Map");
              UO.Wait(500);
              while (!UO.InJournal("unusable map")&&!UO.InJournal("in your pack"))
                  UO.Wait(200);
              UO.UseType(0x0FBE,0x0B98);
              UO.WaitTargetType(0x14EB);
              while (!UO.InJournal("Zrecykloval jsi mapu")&&!UO.InJournal("Uschoval jsi mapu"))
                  UO.Wait(200);
            }
        }
    }
}

Uživatelský avatar
Raziel
Pencil Master
Pencil Master
Příspěvky: 445
Registrován: 07 zář 2006 19:12
Kontaktovat uživatele:

Re: Razielovy scripty

Příspěvekod Raziel » 13 čer 2016 17:33

,uklid
uklidí všechny možné nb itemy na kraj batohu at nepřekáží

,posun x y
přesune předmět na dané souřadnice

Kód: Vybrat vše

using System;
using System.Collections.Generic;
using System.Text;
using Phoenix;
using Phoenix.WorldData;

namespace Phoenix.Scripts.Raziel
{
    public class UpravaBaglu
    {
        public UpravaBaglu()
        {
        }
       
        [Command]
        public void uklid()
        {
            UOItem item=UO.FindType("runebook", 0x0FEF, 0x0482, Aliases.Backpack);
            if (item.Exist)
                UO.MoveItem(item.Serial, 0, UO.Backpack, 40, 10);
            else {
                item=UO.FindType("speslbook", 0x22C5, 0x0000, Aliases.Backpack);
                if (item.Exist)
                    UO.MoveItem(item.Serial, 0, UO.Backpack, 40, 10);
            }
            item=UO.FindType("vampkudla", 0x10E4, 0x0B80, Aliases.Backpack);
            if (item.Exist)
                UO.MoveItem(item.Serial, 0, UO.Backpack, 70, 10);
            item=UO.FindType("travelbook", 0x0FF0, 0x08A5, Aliases.Backpack);
            if (item.Exist)
                UO.MoveItem(item.Serial, 0, UO.Backpack, 40, 20);
            item=UO.FindType("spellbook", 0x0EFA, 0x0413, Aliases.Backpack);
            if (item.Exist)
                UO.MoveItem(item.Serial, 0, UO.Backpack, 52, 10);
               
            item=UO.FindType("nbruna", 0x1F14, 0x0B1D, Aliases.Backpack);
            if (item.Exist)
                UO.MoveItem(item.Serial, 0, UO.Backpack, 50, 25);
               
            item=UO.FindType("mortar", 0x0E9B, 0x0B87, Aliases.Backpack);
            if (item.Exist)
                UO.MoveItem(item.Serial, 0, UO.Backpack, 60, 10);
               
            item=UO.FindType("petleash", 0x1374, 0x0B4C, Aliases.Backpack);
            if (item.Exist)
                UO.MoveItem(item.Serial, 0, UO.Backpack, 80, 10);
               
            item=UO.FindType("klicbezp", 0x1012, 0x0003  , Aliases.Backpack);
            if (item.Exist)
                UO.MoveItem(item.Serial, 0, UO.Backpack, 90, 10);
               
            item=UO.FindType("keyring", 0x1769, 0x0000, Aliases.Backpack);
            if (item.Exist)
                UO.MoveItem(item.Serial, 0, UO.Backpack, 100, 10);
            else {
                item=UO.FindType("keyring2", 0x176A, 0x0000, Aliases.Backpack);
                if (item.Exist)
                    UO.MoveItem(item.Serial, 0, UO.Backpack, 100, 10);
            }
           
            item=UO.FindType("vampkrystal", 0x1F19, 0x0000, Aliases.Backpack);
            if (item.Exist)
                UO.MoveItem(item.Serial, 0, UO.Backpack, 110, 10);   
            item=UO.FindType("vampkrystalstone", 0x1F19, 0x0B87, Aliases.Backpack);
            if (item.Exist)
                UO.MoveItem(item.Serial, 0, UO.Backpack, 120, 10);                 
        }
       
        [Command]
        public void posun(ushort x, ushort y)
        {
            UO.Print("Co posunout?");
            UOItem item=new UOItem(UIManager.TargetObject());
           
            UO.MoveItem(item.Serial, 0, UO.Backpack, x, y);
        }
    }
}
Naposledy upravil(a) Raziel dne 11 led 2017 19:27, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
Raziel
Pencil Master
Pencil Master
Příspěvky: 445
Registrován: 07 zář 2006 19:12
Kontaktovat uživatele:

Re: Razielovy scripty

Příspěvekod Raziel » 26 lis 2016 14:48

Upravena veterina, pokud nemáte bandy zastavuje zvířata a script skončí.

Uživatelský avatar
Raziel
Pencil Master
Pencil Master
Příspěvky: 445
Registrován: 07 zář 2006 19:12
Kontaktovat uživatele:

Re: Razielovy scripty

Příspěvekod Raziel » 04 pro 2016 17:18

,enemyAll

vytáhne vám záložky z potvor jak nevidíte přes sumy, nebo nemůžete moba nakliknout myší
nutno mít nemizí záložky (statusbar)
upravte si statusbar.cs
řádek cca 26 na "public static bool StatusExists(Serial id)"

ignoruje obyčejné mirror spider kopie, a dread chameleon bird kopie - takže vám vytáhne jen originály

Kód: Vybrat vše

using System;
using System.Collections.Generic;
using System.Text;
using Phoenix;
using Phoenix.WorldData;
using Scripts.Status;

namespace Phoenix.Scripts.Raziel
{
    public class AllStatus
    {
        public static List<MyMob> summi;
       
        public AllStatus()
        {
            if (summi==null)
            {
                summi=new List<MyMob>();
                //Ranger
                summi.Add(new MyMob(0x00D3, 0x0712));// brown bear
                summi.Add(new MyMob(0x00E1, 0x0712));// wolf
                summi.Add(new MyMob(0x00D4, 0x0712));// grizzly               
                summi.Add(new MyMob(0x0005, 0x0712));// orel
                summi.Add(new MyMob(0x0005, 0x0BA4));// phoenix
                //Mage
                summi.Add(new MyMob(0x0015, 0x0757));// giant viper
                summi.Add(new MyMob(0x0030, 0x0751));// giant scorpion
                summi.Add(new MyMob(0x001C, 0x0751));// giant spider
                summi.Add(new MyMob(0x000E, 0x0000));// earth elemental
                summi.Add(new MyMob(0x000D, 0x0000));// air elemental
                summi.Add(new MyMob(0x003C, 0x0751));// dragon
                //Clerik
                summi.Add(new MyMob(0x003A, 0x0B87));// spirit
                summi.Add(new MyMob(0x003A, 0x0000));// spirit
                summi.Add(new MyMob(0x003A, 0x084C));// spirit
                summi.Add(new MyMob(0x0090, 0x4001));// eternal spirit
                //Necromancer
                summi.Add(new MyMob(0x00EE, 0x01BB));// krysa
                summi.Add(new MyMob(0x00D2, 0x0966));// dark oclock
                summi.Add(new MyMob(0x0018, 0x0835));// liche
                summi.Add(new MyMob(0x0018, 0x0835));// liche
                summi.Add(new MyMob(0x0039, 0x0835));// skeleton sword & shield
                summi.Add(new MyMob(0x001A, 0x0835));// wraith
                summi.Add(new MyMob(0x0003, 0x0835));// mummy
                summi.Add(new MyMob(0x0003, 0x058D));// ghoul
                summi.Add(new MyMob(0x000D, 0x0B77));// death vortex
                summi.Add(new MyMob(0x0018, 0x0837));// demiliche
                summi.Add(new MyMob(0x0018, 0x058D));// demiliche
            }
        }
        //hadi model 0x0034   dread 178 hp bird 0x0006 
        [Command]
        public void enemyAll()
        {
            foreach (UOCharacter mob in World.Characters)
            {
                mob.RequestStatus(5000);
                if (mob.Distance > 20 || summi.Contains(new MyMob(mob.Model, mob.Color))
                    ||(mob.Name=="Mirror Spider" && mob.MaxHits<100)
                    ||(mob.Name=="Dread Chameleon Bird" && mob.MaxHits<140))
                    continue;
                if (mob.Notoriety != Notoriety.Enemy&& mob.Notoriety != Notoriety.Murderer)
                    continue;
               
                if (!StatusBar.StatusExists(mob.Serial))
                {
                    UO.Exec("statusbar", mob.Serial);
                }
            }
        }
    }
   
    public class MyMob : IEquatable<MyMob>
    {
        public Graphic Model {get; set;}
        public UOColor Color {get; set;}
       
        public MyMob(Graphic g, UOColor c)
        {
            Model=g;
            Color=c;
        }
       
        public override bool Equals(object obj)
        {
            MyMob p=obj as MyMob;
            if (Model==p.Model && Color==p.Color)
                return true;
            return false;
        }
       
        public override int GetHashCode()
        {
            return 0;
        }
       
        public bool Equals(MyMob other)
        {
            if (other == null) return false;
                return (Model==other.Model && Color==other.Color);
        }
    }
}

Uživatelský avatar
Raziel
Pencil Master
Pencil Master
Příspěvky: 445
Registrován: 07 zář 2006 19:12
Kontaktovat uživatele:

Re: Razielovy scripty

Příspěvekod Raziel » 09 pro 2016 18:29

přidán phoenix a eternal spirit

Uživatelský avatar
Raziel
Pencil Master
Pencil Master
Příspěvky: 445
Registrován: 07 zář 2006 19:12
Kontaktovat uživatele:

Re: Razielovy scripty

Příspěvekod Raziel » 06 led 2017 23:37

Do výroby přidán bowcraft

Uživatelský avatar
Raziel
Pencil Master
Pencil Master
Příspěvky: 445
Registrován: 07 zář 2006 19:12
Kontaktovat uživatele:

Re: Razielovy scripty

Příspěvekod Raziel » 11 led 2017 18:10

roztažení hracího okna - protože už mi dva lidi napsali že neví jak ten sc nahrát tak ho hodím sem
abyste zrušili ten rámeček okna musíte v configu zrušit možnost posouvat hrací okno přidat řádek
allowWindowResize=Off

Kód: Vybrat vše

using System;
using Phoenix.Gui;
using System.Diagnostics;
using System.ComponentModel;
using System.Runtime.InteropServices;

namespace Phoenix.Scripts
{[RuntimeObject]
    public class GameWindowSize
    {
        private const int width = 1024;
        private const int height = 720;

        public GameWindowSize()//TODO: asi neni moc rychly, pustit v jinym threadu? dost mozna by se to mohlo ukladat
        {
            try
            {
                int offset;
                if (FindPattern(sizePatternOld, out offset))
                {
                    int sizeOffset = Patch((IntPtr)offset, true);

                    Marshal.WriteInt32((IntPtr)sizeOffset, 0, width);
                    Marshal.WriteInt32((IntPtr)sizeOffset, 4, height);
                    Debug.WriteLine("Actual GameWindowSize patched.", "GameWindowSize");

                    if (!FindPattern(thingiePattern, out offset))
                        throw new Exception("Old thingie pattern not found!");
                    Marshal.WriteInt32(Marshal.ReadIntPtr((IntPtr)offset, 25), width);
                    Marshal.WriteInt32(Marshal.ReadIntPtr((IntPtr)offset, 35), height);
                    Debug.WriteLine("Old thingie patched.", "GameWindowSize");
                }
                else if (FindPattern(sizePatternNew, out offset))
                    Patch((IntPtr)offset, false);
                else
                    throw new Exception("SetGameWindowSize pattern not found!");
            }
            catch (Exception ex) { ExceptionDialog.Show(ex, "GameWindowSize exception."); }
        }

        private int Patch(IntPtr offset, bool old)
        {
            Debug.WriteLine("SetGameWindowSize " + (old ? "old" : "new") + " pattern found.", "GameWindowSize");

            uint oldProtect;
            if (!VirtualProtect(offset, 22, 0x40, out oldProtect))
                throw new Win32Exception();

            int sizeOffset = Marshal.ReadInt32(offset, old ? 0x16 : 0x18);

            Marshal.WriteByte(offset, 0, 0xC7);
            Marshal.WriteByte(offset, 1, 0x05);
            Marshal.WriteInt32(offset, 2, sizeOffset);
            Marshal.WriteInt32(offset, 6, width);

            Marshal.WriteByte(offset, 10, 0xC7);
            Marshal.WriteByte(offset, 11, 0x05);
            Marshal.WriteInt32(offset, 12, sizeOffset + 4);
            Marshal.WriteInt32(offset, 16, height);

            Marshal.WriteByte(offset, 20, (byte)(old ? 0xC3 : 0xEB));//old ? retn : jmp short -27
            Marshal.WriteByte(offset, 21, unchecked((byte)-27));

            Debug.WriteLine("SetGameWindowSize patched.", "GameWindowSize");
            return sizeOffset;
        }

        [DllImport("kernel32.dll")]
        private static extern bool VirtualProtect(IntPtr lpAddress, uint dwSize, uint flNewProtect, out uint lpflOldProtect);

        private bool FindPattern(byte[] pattern, out int offset)
        {
            ProcessModule module = Process.GetCurrentProcess().MainModule;
            for (offset = module.BaseAddress.ToInt32(); offset < module.BaseAddress.ToInt32() + module.ModuleMemorySize - pattern.Length; offset++)
                for (int x = 0; x < pattern.Length; x++)
                {
                    if (pattern[x] != 0xFF && Marshal.ReadByte((IntPtr)offset, x) != pattern[x])
                        break;
                    if (x == pattern.Length - 1)
                        return true;
                }
            return false;
        }

        private readonly byte[] sizePatternOld = new byte[]
                                        {
                                            0x3D, 0x20, 0x03, 0x00, 0x00,   //cmp   eax, 320h
                                            0x75, 0x1D,                     //jnz   0x1D
                                            0x8B, 0x4C, 0x24, 0x08,         //mov   ecx, [esp+arg_4]
                                            0xB8, 0x58, 0x02, 0x00, 0x00,   //mov   eax, 258h
                                            0x3B, 0xC8,                     //cmp   ecx, eax
                                            0x75, 0x10                      //jnz   0x10
                                        };

        private readonly byte[] sizePatternNew = new byte[]
                                        {
                                            0x3D, 0x20, 0x03, 0x00, 0x00,   //cmp   eax, 320h
                                            0x75, 0xE8,                     //jnz   0xE8
                                            0x56,                           //push  esi
                                            0x8B, 0x74, 0x24, 0x0C,         //mov   esi, [esp+4+arg_4]
                                            0xB8, 0x58, 0x02, 0x00, 0x00,   //mov   eax, 258h
                                            0x3B, 0xF0,                     //cmp   esi, eax
                                            0x5E,                           //pop   esi
                                            0x75, 0xD9                      //jnz   0xD9
                                        };

        private readonly byte[] thingiePattern = new byte[]
                                                 {
                                                     0xA0, 0xFF, 0xFF, 0xFF, 0x00,
                                                     0x83, 0xEC, 0x08,
                                                     0xA8, 0x01,
                                                     0x75, 0x1B,
                                                     0x0C, 0x01,
                                                     0xA2, 0xFF, 0xFF, 0xFF, 0x00,
                                                     0xE8, 0xFF, 0xFF, 0xFF, 0x00
                                                 };
    }
}

Uživatelský avatar
Tommy
Elder Letter
Elder Letter
Příspěvky: 217
Registrován: 24 říj 2006 21:06

Re: Razielovy scripty

Příspěvekod Tommy » 14 led 2017 22:07

EDIT:
C:\Program Files\Ultima Online\uo.cfg
zde přidat řádek allowWindowResize=Off

(Já to prvně zkoušel dávat do desktopu, tam to nefungovalo a uplně jsem zapoměl na uo.cfg)


Původní dotaz:
Raziel píše:abyste zrušili ten rámeček okna musíte v configu zrušit možnost posouvat hrací okno přidat řádek
allowWindowResize=Off


Co je tímhle přesně myšleno? Okno mám sice 1024x768 ale rámeček mám 800x600 tzn mi tam překáží... dle toho popisu výše moc nechápu kde co udělat.
Neberte život tak vážně, stejně z něj nevyváznete živí.
UO - Dark Paradise - YoutubeChannel
https://www.youtube.com/channel/UCDX--rk_wDwG-gYSUyOE_FA

Uživatelský avatar
Johny Matovic
Lord Ancestral Grafoman
Lord Ancestral Grafoman
Příspěvky: 1198
Registrován: 22 pro 2007 12:29
Kontaktovat uživatele:

Re: Razielovy scripty

Příspěvekod Johny Matovic » 14 led 2017 22:38

Tommy píše:Co je tímhle přesně myšleno? Okno mám sice 1024x768 ale rámeček mám 800x600 tzn mi tam překáží... dle toho popisu výše moc nechápu kde co udělat.

Si daj quidovho klienta, ten prepisuje rozlisenie na tvrdo, na neakom nastaveni v uo.cfg mu nezalezi.
Sklb - pokial by ste potrebovali riesit cokolvek s frakciou CH > 218175717
No revolution, hopefully.

Uživatelský avatar
Raziel
Pencil Master
Pencil Master
Příspěvky: 445
Registrován: 07 zář 2006 19:12
Kontaktovat uživatele:

Re: Razielovy scripty

Příspěvekod Raziel » 15 led 2017 11:10

trocha vylepšení starých scriptů:

(nejen) portění přes knížky a nb runu
,nbruna - portí nb runou
,cestovnibook <cislo>- porti cestovni knihou cislo je destinace (8 je jhelom, 19 je moonglow atd)
,travelbook <cislo>- porti travel knihou cislo je destinace (podle pořadí tlačítek 1-dobití knihy, 4 vlastní místo atd)
,runebook <cislo>- porti rune knihou cislo je destinace (1 je jhelom 9 je nabít)

Kód: Vybrat vše

using System;
using Phoenix;
using Phoenix.Communication;
using Phoenix.WorldData;

namespace Scripts.DarkParadise.Raziel
{
    public class Cestovani
    {
        private DateTime requestTime;
        private uint? buttonId;
       
        [Command]
        public void nbruna()
        {
            UOItem nbruna = UO.Backpack.AllItems.FindType(0x1F14, 0x0B1D);
            if (!nbruna.Exist)
                throw new ScriptErrorException("NB Rune not found.");

            buttonId = 1;
            requestTime = DateTime.Now;

            nbruna.Use();
        }
       
        [Command]
        public void cestovniBook(uint destinationId)
        {
            UOItem book = UO.Backpack.AllItems.FindType(0x22C5, 0x0000);
            if (!book.Exist)
                throw new ScriptErrorException("Cestovni kniha nenalezena.");

            buttonId = destinationId;
            requestTime = DateTime.Now;

            book.Use();
        }
       
        [Command]
        public void travelbook(uint destinationId)
        {
            UOItem book = UO.Backpack.AllItems.FindType(0x0FEF, 0x0482);
            if (!book.Exist)
                throw new ScriptErrorException("Travelbook nenalezen.");

            buttonId = destinationId;
            requestTime = DateTime.Now;

            book.Use();
        }

        [Command]
        public void runebook(uint destinationId)
        {
            UOItem book = UO.Backpack.AllItems.FindType(0x0FF0, 0x08A5);
            if (!book.Exist)
                throw new ScriptErrorException("Runebook nenalezen.");

            buttonId = destinationId;
            requestTime = DateTime.Now;

            book.Use();
        }

        [ServerMessageHandler(0xB0)]
        public CallbackResult OnGenericGump(byte[] data, CallbackResult prevResult)
        {
            if (prevResult != CallbackResult.Normal)
                return prevResult;

            if (buttonId != null && DateTime.Now - requestTime < TimeSpan.FromSeconds(6)) {
                // Respond automatically
                uint gumpSerial = ByteConverter.BigEndian.ToUInt32(data, 7);
 
                PacketWriter reply = new PacketWriter(0xB1);
                reply.WriteBlockSize();
                reply.Write(World.Player.Serial);
                reply.Write(gumpSerial);
                reply.Write(buttonId.Value);
                reply.Write(0); // Switches count
                reply.Write(0); // Entries count

                Core.SendToServer(reply.GetBytes());

                // Do not pass gump further
                buttonId = null;
                return CallbackResult.Sent;
            }

            return CallbackResult.Normal;
        }
    }
}


,staty - uloží equip (pokud ještě neexistuje) a opraví staty a nahodí equip zpátky (používá script výše pro opravu statů)
,ulozequip - zapamatuje si co máte na sobě /pro uložení jiného equipu je třeba pustit znova ultimu, nebudu to měnit je to takhle rychlejší
,nahodequip nahodí uložený equip
,naramek obleče náramek pro wary/paly a robu není to ve scriptu protože to je jen pro wara/pala tak to mám spešl bokem

Kód: Vybrat vše

using System;
using System.Collections.Generic;
using System.Text;
using Phoenix;
using Phoenix.WorldData;
using Phoenix.Communication;

namespace Phoenix.Scripts.Raziel
{
    public class Oprava
    {
        public static List<UOItem> equip=new List<UOItem>();
       
        [Command]
        public void naramek()
        {
            UO.UseType(0x1086, 0x0480);
            UO.Wait(500);
            UO.UseType(0x1F03);
        }
       
        [Command]
        public void staty()
        {
            ulozequip();
            UOItem book = UO.Backpack.AllItems.FindType(0x22C5);
            if (book.Exist)
                UO.RunCmd("cestovniBook", (uint)2);
             else
             {
                UO.RunCmd("travelBook", (uint)2);
             }

            UO.WaitMenu("Po pouziti vam budou opraveny staty na spravne hodnoty. Pozor, pri oprave vam spadne vase brneni do batuzku!", "Ano, oprav");
            Journal.WaitForText("You put");
            nahodequip();
        }
       
        [Command]
        public void ulozequip(){
            if (equip.Count>0)
                return;
            equip=new List<UOItem>();
            UOItem hlavnipytel=new UOItem(Aliases.Self);
            ItemsCollection col=hlavnipytel.AllItems;
            IEnumerator<UOItem> en=col.GetEnumerator();
            while (en.MoveNext()) {
                UOItem item=en.Current;               
                if (item.Layer!=Layer.FacialHair&& item.Layer!=Layer.Hair&&item.Layer!=Layer.None&& item.Layer!=Layer.Unused&&
                 item.Layer!=Layer.Unused2&&item.Layer!=Layer.Backpack){
                        equip.Add(item);
                }
            }
            UO.Wait(500);
        }
       
        [Command]
        public void nahodequip(){
            foreach (UOItem item in equip){
                if (item.Layer!=Layer.None&&item.Layer!=Layer.Backpack) {
                    continue;
                }
                if (!(item.Graphic==0x1086&&item.Color==0x0480)){
                    item.Use();
                    UO.Wait(500);
                }
            }       
        }
    }
}

Uživatelský avatar
Raziel
Pencil Master
Pencil Master
Příspěvky: 445
Registrován: 07 zář 2006 19:12
Kontaktovat uživatele:

Re: Razielovy scripty

Příspěvekod Raziel » 07 úno 2017 23:07

,tracking - hledá jméno podle prvního makra, at to nemusíte psát dokola když hledáte nějaké konkrétní NPC
,tracking <jmeno>
například ,tracking "Mestska straz"

Kód: Vybrat vše

using System;
using System.Collections.Generic;
using System.Text;
using Phoenix;
using Phoenix.WorldData;

namespace Phoenix.Scripts.Raziel
{
    public class Tracking
    {
        [Command]
        public void tracking(){
            tracking("Alida");
        }
   
        [Command]
        public void tracking(string name){
            UO.Print(name);
            UO.DeleteJournal();
            while (!World.Player.Dead)
            {
                UO.UseSkill("Tracking");
                UO.Wait(100);
                if (UO.InJournal("You must wait"))
                {
                    UO.Print("Uz nalezeno...");
                    return ;
                }
                UO.WaitMenu("Tracking", "Humans", "Tracking", name);
                UO.Wait(1000);
                if (UO.InJournal("World save"))
                {
                    UO.Wait(45000);
                }
                UO.DeleteJournal();
            }
        }
    }
}

Uživatelský avatar
Raziel
Pencil Master
Pencil Master
Příspěvky: 445
Registrován: 07 zář 2006 19:12
Kontaktovat uživatele:

Re: Razielovy scripty

Příspěvekod Raziel » 26 úno 2017 15:14

,whheal - nasadí před bandou meč na heal
,whhid - nasadí před hidem meč na hid

Kód: Vybrat vše

using System;
using System.Collections.Generic;
using System.Text;
using Phoenix;
using Phoenix.WorldData;

namespace Phoenix.Scripts.Raziel
{
    public class WH
    {
        Serial idhid=0;
        Serial idheal=0;
        [Command]
        public Serial NajdiZbran(UOColor color)
        {
            if (World.Player.Layers[Layer.RightHand].Color==color)
                return World.Player.Layers[Layer.RightHand].Serial;
            if (World.Player.Layers[Layer.LeftHand].Color==color)
                return World.Player.Layers[Layer.LeftHand].Serial;
               
            foreach (UOItem item in World.Player.Backpack.AllItems){
                if (item.Color==color) {   
                    return item.Serial;
                }           
            }
            return 0;
        }
       
        [Command]
        public void whheal()
        {
            UO.DeleteJournal();
           
            if (idheal==0|| !(new UOItem(idheal)).Exist)
                idheal=NajdiZbran(0x0B88);
           
            if (idheal!=0 && World.Player.Layers[Layer.RightHand].Serial!=idheal
                &&World.Player.Layers[Layer.LeftHand].Serial!=idheal){
                UO.UseObject(idheal);//heal mec
                UO.WaitTargetSelf();
                UO.Wait(500);
            }
            UO.BandageSelf();
        }

        [Command]
        public void whhid()
        { 
            UO.DeleteJournal();
            NajdiZbran(0x0B60);
            if (idhid==0|| !(new UOItem(idhid)).Exist)
                idhid=NajdiZbran(0x0B60);
           
            if (idhid!=0 && World.Player.Layers[Layer.RightHand].Serial!=idhid
                &&World.Player.Layers[Layer.LeftHand].Serial!=idhid){
                UO.UseObject(idhid);//hid mec
                UO.WaitTargetSelf();
                UO.Wait(500);
            }
            UO.UseSkill(StandardSkill.Hiding);
        }
    }
}


Zpět na „Skripty“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti