Alchemka chyba ve skriptu

Vaše problémy, rady a skripty týkající se tohoto prográmku
Paryzek
Slime Flourisher
Slime Flourisher
Příspěvky: 19
Registrován: 04 úno 2015 21:41
Bydliště: Východní Čechy

Alchemka chyba ve skriptu

Příspěvekod Paryzek » 04 lis 2017 13:33

Zdravím, může na to někdo mrknout co je špatně?
Hlásí to nějakou chybu na řádku 53, něco s barvou kádě na vylití flašky. (se skriptováním si netykám, takže vím prd vo co go)
Začátek funguje, vyberu regy, vyberu káď na vyléváni, vyberu výslednej (předmíchanej) potion, míchání proběhně a pak se to zastaví.
Zkoušel jsem to jen na Světlo lahvích, alchemka vamp začátečník.

Script je odsud : http://www.laracraft.cz/yoko-scripty/

Kód: Vybrat vše

#---------------------------------------------------------------
sub Alchemy()
#---------------------------------------------------------------
#  Tento Alchemy skript slouzi jako univerzalni skript na umíchání lektvaru a preliti do Kade. Neni tedy
#  pevne urcen napriklad pro michani TMR apod.
#  Po aktivaci skriptu se vam ve hre postupne zobrazi:
#  What is Reg? => Zvolte reagent ze ktereho budete michat
#  What is Kad_na_preliti? => Zvolte Kad (muze byt kdekoliv pobliz nebo primo v batuzku)
#  What is Vysledny_lektvar? => Vyberte jeden jiz namichany lektvar (aby skript vedel ktere flasky bude prelevat do Kade)
    var BarvaLektvaru,RegG,RegC,Vysledny_lektvar
    UO.AddObject('Reg')
    while uo.targeting()
        wait(100)
    wend
    RegG = uo.GetGraphic('Reg')
    RegC = UO.GetColor('Reg')
    wait(500)
    UO.AddObject('Kad_na_preliti')
    while uo.targeting()
        wait(100)
    wend
    wait(500)
    UO.AddObject('Vysledny_lektvar')
    while uo.targeting()
        wait(100)
    wend
    if uo.GetGraphic('Vysledny_lektvar')=='0x0000' then
      uo.waittargettype('0x0F0E')
      Uo.UseObject('Kad_na_preliti')
      wait(1000)
      UO.AddObject('Vysledny_lektvar')
          while uo.targeting()
              wait(100)
          wend
   endif
    Vysledny_lektvar = uo.GetGraphic('Vysledny_lektvar')
    BarvaLektvaru = uo.getcolor('Vysledny_lektvar')
    wait(500)

while UO.Count(RegG,RegC) >= 10 # Zde je minimalni pocet regu aby pokracovalo michani
    UO.DeleteJournal()
    #uo.UseObject('Reg')
    uo.UseType(RegG,RegC)
    repeat
        wait(200)
    until uo.InJournal('You toss|You pour|make another')
    if uo.InJournal('make another') then
   wait(4500)
    endif
    if uo.InJournal('You pour') then
        repeat
         UO.DeleteJournal()
            UO.UseType(UO.GetGraphic('Kad_na_preliti'),GetColor('Kad_na_preliti'))
         UO.WaitTargetType(Vysledny_lektvar,BarvaLektvaru)
            repeat
           wait(200)
          until uo.InJournal('You put the empty|Targeting Cancelled')
      wait(500)
        until UO.Count(Vysledny_lektvar,BarvaLektvaru) == 1 Or UO.InJournal('Tohle nejde!')
    endif
    wait(500)
wend

uo.Print('Konec michani.')
end sub

Uživatelský avatar
Raziel
Pencil Master
Pencil Master
Příspěvky: 528
Registrován: 07 zář 2006 19:12
Kontaktovat uživatele:

Re: Alchemka chyba ve skriptu

Příspěvekod Raziel » 13 lis 2017 08:13

čus, tak na yoku sem X let už nic nedělal ale problém bude asi tu:

UO.UseType(UO.GetGraphic('Kad_na_preliti'),GetColor('Kad_na_preliti'))

zkus tam přidat:
UO.UseType(UO.GetGraphic('Kad_na_preliti'),UO.GetColor('Kad_na_preliti'))

jinak yoko mi nejede takže víc asi nepomůžu


Zpět na „Yoko Injection“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti